• Zadzwoń, napisz e-mail lub skontaktuj się przez formularz

Skuteczny telemarketing

Cel kursu

Szkolenie polecane jest dla osób mających kontakt z klientem przez telefon zarówno w formie sprzedaży, obsługi klientów, prowadzenia badań czy sondowania opinii. Szkolenie dedykowane jest zarówno dla pracowników działów obsługi klienta, telemarketerów, przedstawicieli handlowych i sprzedawców.

Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności w zakresie rozwoju technik komunikowania się w kontakcie telefonicznym, sterowanie przebiegiem rozmowy przez telefon, efektywnej organizacji pracy, diagnozy potrzeb klienta, argumentacji oraz przezwyciężania sytuacji trudnych.

Informacje o kursie

PROGRAM SKUTECZNY TELEMARKETING
1. Program szkolenia
2. Warsztat komunikacyjny
3. Profesjonalna postawa handlowa pracowników firmy
4. Automotywacja
5. Asertywność na codzień - jak kreować wizerunek solidnego partnera handlowego
6. Jak kierować emocjami, czyli zarządzanie sobą
7. Skuteczna komunikacja w kontakcie telefonicznym
8. Specyfika rozmów telefonicznych jako jednego z kanałów nawiązywania kontaktu z Klientem
9. Techniki sprzedaży przez telefon
10. Potrzeby klientów
11. Przygotowanie do sprzedaży i nawiązanie kontaktu
12. Prezentacja oferty językiem korzyści dla Klienta
13. Zachowanie podczas trudnych rozmów i sytuacji
14. Budowanie trwałych relacji, czyli kontakty posprzedażowe